Monday, August 3, 2009

愚愛

愛情它是種什么東西讓人歡喜
叫人傷心有些人別拿它當作游戲一但迷失 無法抗拒
它的世界讓人無法看清愛的是你
痛的仍然是你還有誰又甘心為了這種愛情再痛一次
誰是那個傻傻心甘情愿的人恨我就是
愛你愛得心好累
你讓我疲憊為你我快要崩潰
你讓我傷悲為了
你我寧愿再愛一回享受這愚愛的滋味
愛你愛得心好累
你讓我疲憊為你學會去面對
我不曾后退為了
你我寧愿再愛一回享受這愚愛的滋味
愛情它是種什么東西讓人歡喜
叫人傷心有些人別拿它當作游戲一但迷失 無法抗拒
它的世界讓人無法看清愛的是你
痛的仍然是你還有誰又甘心為了這種愛情再痛一次
誰是那個傻傻心甘情愿的人恨我就是
愛你愛得心好累
你讓我疲憊為你我快要崩潰
你讓我傷悲為了你我寧愿再愛一回享受這愚愛的滋味
愛你愛得心好累
你讓我疲憊為你學會去面對
我不曾后退為了你我寧愿再愛一回享受這愚愛的滋味
愛你愛得心好累
你讓我疲憊為你我快要崩潰
你讓我傷悲為了你我寧愿再愛一回享受這愚愛的滋味
愛你愛得心好累
你讓我疲憊為你學會去面對
我不曾后退為了你我寧愿再愛一回享受這愚愛的滋味
享受這愚愛的滋味
享受這愚愛的滋味

2 comments:

  1. wau....u still cant 4get ur baby yeah?

    ReplyDelete
  2. i wish tat we can easily forget a person who we love so deeply~ though i know the impossible is there, my heart deeply hope for someday miracle do happen. I really wish, i do wish~ tears always stream down my cheek, and the reason remains the same~ because i love him so deeply...

    ReplyDelete